Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE B E G I S Bylica Grażyna - Grażyna Bylica, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Grażyna Bylica (CEIDG)
Grażyna Bylica prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE B E G I S BYLICA GRAŻYNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1986-03-18 i ma swoją siedzibę pod adresem PIĘKNA 16, PL-05-600, GRÓJEC. Główny zakres działalności Grażyna Bylica to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE B E G I S BYLICA GRAŻYNA: 7971203034. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE B E G I S BYLICA GRAŻYNA: 141838283.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Grażyna Bylica
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE B E G I S BYLICA GRAŻYNA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.