Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Tomasz Piechocki - Tomasz Piechocki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Piechocki (CEIDG)
Tomasz Piechocki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TOMASZ PIECHOCKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 43, PL-62-590, PRZYJMA. Główny zakres działalności Tomasz Piechocki to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 47.82.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna motocykli oraz części i akcesoriów do nich, działalność usługowa detailingu pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, naprawa blacharsko-lakiernicza oraz konserwacja pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TOMASZ PIECHOCKI: 6652849753. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TOMASZ PIECHOCKI: 301570109.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Piechocki
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TOMASZ PIECHOCKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.