Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe SEZAM Małgorzata Pink - Małgorzata Pink, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Pink (CEIDG)
Małgorzata Pink prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE SEZAM MAŁGORZATA PINK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-09-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARCINA KASPRZAKA 15, PL-82-300, ELBLĄG. Główny zakres działalności Małgorzata Pink to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE SEZAM MAŁGORZATA PINK: 5782556345. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE SEZAM MAŁGORZATA PINK: 17077253500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Pink
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE SEZAM MAŁGORZATA PINK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach