Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE SAR - TRANS Jabłoński Jan - Jan Jabłoński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jan Jabłoński (CEIDG)
Jan Jabłoński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE SAR - TRANS JABŁOŃSKI JAN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem 13, PL-05-600, LISÓWEK. Główny zakres działalności Jan Jabłoński to Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne (PKD główne: 38.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE SAR - TRANS JABŁOŃSKI JAN: 7971002092. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE SAR - TRANS JABŁOŃSKI JAN: 670928387.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jan Jabłoński
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE SAR - TRANS JABŁOŃSKI JAN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.