Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE REKLAMY GRAFIKA-KOMPUTEROWA CRAZY DAY Anna Kołpak - Anna Kołpak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Kołpak (CEIDG)
Anna Kołpak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE REKLAMY GRAFIKA-KOMPUTEROWA CRAZY DAY ANNA KOŁPAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA 7A, PL-96-200, RAWA MAZOWIECKA. Główny zakres działalności Anna Kołpak to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe drukowanie, działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE REKLAMY GRAFIKA-KOMPUTEROWA CRAZY DAY ANNA KOŁPAK: 8351383516. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE REKLAMY GRAFIKA-KOMPUTEROWA CRAZY DAY ANNA KOŁPAK: 10075984500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Kołpak
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.