Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PRUBER Maciej Bernacki - Maciej BERNACKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Maciej BERNACKI (CEIDG)
Maciej BERNACKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PRUBER MACIEJ BERNACKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-04-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAROLA SZYMANOWSKIEGO 11, PL-67-200, GŁOGÓW. Główny zakres działalności Maciej BERNACKI to Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.79.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów jubilerskich i podobnych, produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PRUBER MACIEJ BERNACKI: 6971006497. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PRUBER MACIEJ BERNACKI: 39042845400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Maciej BERNACKI
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PRUBER MACIEJ BERNACKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.