Firma Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PRUBER Maciej Bernacki
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL27 1160 2202 0000 0000 1909 2925
|
Działalność PKD:
Firma PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PRUBER MACIEJ BERNACKI została założona 1996-04-22 i obecnie mieści się przy UL. KAROLA SZYMANOWSKIEGO 11, PL-67-200, GŁOGÓW. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, produkcja wyrobów jubilerskich i podobnych, produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PRUBER Maciej Bernacki (REGON 39042845400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
