Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PIOTRUŚ MAGDALENA ORACZ - MAGDALENA ORACZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA ORACZ (CEIDG)
MAGDALENA ORACZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PIOTRUŚ MAGDALENA ORACZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 44, PL-26-411, WOLA GAŁECKA. Główny zakres działalności MAGDALENA ORACZ to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z grami losowymi i zakładami wzajemnymi, działalność fotograficzna, badanie rynku i opinii publicznej, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PIOTRUŚ MAGDALENA ORACZ: 6010045645. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PIOTRUŚ MAGDALENA ORACZ: 14368774700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA ORACZ
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PIOTRUŚ MAGDALENA ORACZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.