Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Sopoliński - Piotr Sopoliński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Sopoliński (CEIDG)
Piotr Sopoliński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PIOTR SOPOLIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-11-10 i ma swoją siedzibę pod adresem WROCŁAWSKA 83, PL-56-416, TWARDOGÓRA. Główny zakres działalności Piotr Sopoliński to Produkcja płyt, arkuszy, rur i kształtowników z tworzyw sztucznych (PKD główne: 22.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność obiektów sportowych, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PIOTR SOPOLIŃSKI: 9111102760. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PIOTR SOPOLIŃSKI: 93110283700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Sopoliński
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PIOTR SOPOLIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Private debt budzi strach na Wall Street. W Polsce rynek raczkuje
Po upadkach First Brands i Tricolors na Wall Street zaczęły pojawiać się głosy o nadchodzącym kryzysie finansowym, u którego źródła leży rynek długu prywatnego. Polscy eksperci nie obawiają się
Gabriel Zucman: gospodarcza słabość Europy to mit
Znany francuski ekonomista Gabriel Zucman stawia tezę, że przekonanie, iż gospodarka Unii Europejskiej pozostaje w tyle wobec USA jest nieprawdziwe. Wystarczy przyjąć bardziej adekwatne parametry
Partnerzy dla hodowców
Spółka z Kolna udowadnia, że nawet do tak tradycyjnej branży, jak żywienie zwierząt gospodarskich, można wprowadzić nową jakość – zarówno produktów, jak i obsługi hodowców.