Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Nowy Profundis - Łopato Urszula, prezes zarządu
Łopato Urszula jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE NOWY PROFUNDIS
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Łopato Urszula jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE NOWY PROFUNDIS, która została założona 2003-12-19 i ma siedzibę przy POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 25-15, PL-45-086, OPOLE. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE NOWY PROFUNDIS zajmuje się kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE NOWY PROFUNDIS: 7541000110. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE NOWY PROFUNDIS: 530947278.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łopato Urszula
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE NOWY PROFUNDIS
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio