Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE NAT-AN ANNA KWIATEK-MROZIŃSKA - ANNA KWIATEK-MROZIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA KWIATEK-MROZIŃSKA (CEIDG)
ANNA KWIATEK-MROZIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE NAT-AN ANNA KWIATEK-MROZIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-12-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POŁUDNIOWA 11, PL-58-230, NIEMCZA. Główny zakres działalności ANNA KWIATEK-MROZIŃSKA to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja gotowych wyrobów tekstylnych, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE NAT-AN ANNA KWIATEK-MROZIŃSKA: 8821954414. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE NAT-AN ANNA KWIATEK-MROZIŃSKA: 36591913400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA KWIATEK-MROZIŃSKA
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE NAT-AN ANNA KWIATEK-MROZIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Chiny nie chcą już być tanie. Kampania cięcia mocy nabiera tempa
Unia Europejska wprowadza cła, by bronić się przed tanim importem. Na szczęście Chiny nie chcą też już tanio eksportować. Importerzy muszą uważać.

Scam Alert! Fałszywe bilety na koncerty
Trwa sezon na fałszywe bilety. Okazyjne oferty w social mediach prowadzą do stron z płatnością wyłącznie Blikiem — to fikcja. Są też kolejne podróbki logowania do BOŚ i BPS, fałszywe reklamy z logo

Scamming: Rodzice nie wiedzą co robią dzieci w sieci
Nie wiemy, w jaki sposób nasze dzieci korzystają z internetu – wynika z ogólnopolskiego badania uczniów i rodziców pt. "Nastolatki” przygotowanego przez NASK.