Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Mirosław Włodarczak - MIROSŁAW WŁODARCZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MIROSŁAW WŁODARCZAK (CEIDG)
MIROSŁAW WŁODARCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MIROSŁAW WŁODARCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-20 i ma swoją siedzibę pod adresem CECHOWA 10, PL-77-400, ZŁOTÓW. Główny zakres działalności MIROSŁAW WŁODARCZAK to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: transport drogowy towarów, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie biotechnologii i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MIROSŁAW WŁODARCZAK: 7670008579. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MIROSŁAW WŁODARCZAK: 57008816300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAW WŁODARCZAK
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MIROSŁAW WŁODARCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.