Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MINIMAX - Rabiega Przemysław - Przemysław Rabiega, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-09-01
Działalność gospodarcza Przemysław Rabiega (CEIDG)
Przemysław Rabiega prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MINIMAX - RABIEGA PRZEMYSŁAW, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POLNA 18, PL-63-604, BARANÓW. Główny zakres działalności Przemysław Rabiega to Sprzedaż detaliczna odzieży (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: obróbka mechaniczna elementów metalowych, posadzkarstwo, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, sprzedaż detaliczna pozostałych artykułów używanych, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu do użytku domowego i ogrodniczego. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MINIMAX - RABIEGA PRZEMYSŁAW: 6191165547. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MINIMAX - RABIEGA PRZEMYSŁAW: 25140025100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Przemysław Rabiega
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MINIMAX - RABIEGA PRZEMYSŁAW
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.