Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe MEYER Michał Meyer - Michał Meyer, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Michał Meyer (CEIDG)
Michał Meyer prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE MEYER MICHAŁ MEYER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-05-06 i ma swoją siedzibę pod adresem 31A, PL-82-300, NOWINA. Główny zakres działalności Michał Meyer to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, sprzedaż hurtowa maszyn wykorzystywanych w górnictwie, budownictwie oraz inżynierii lądowej i wodnej, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa odpadów i złomu i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE MEYER MICHAŁ MEYER: 5782874878. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE MEYER MICHAŁ MEYER: 281486507.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał Meyer
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE MEYER MICHAŁ MEYER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby