Firma Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MAXIMUSPaweł Babiński
| Adres | 103, PL-39-450, DYMITRÓW MAŁY | |
| Województwo | podkarpackie |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach | ||
Działalność PKD:
Firma PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MAXIMUSPAWEŁ BABIŃSKI została założona 2005-06-01 i obecnie mieści się przy 103, PL-39-450, DYMITRÓW MAŁY. Główna działalność firmy to sprzedaż artykułów kultury i rekreacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MAXIMUSPaweł Babiński (REGON 83137220900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.