Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE MARIUSZ KŁOSKOWSKI - MARIUSZ KŁOSKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ KŁOSKOWSKI (CEIDG)
MARIUSZ KŁOSKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE MARIUSZ KŁOSKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-01-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JABŁONIOWA 8, PL-55-080, GNIECHOWICE. Główny zakres działalności MARIUSZ KŁOSKOWSKI to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE MARIUSZ KŁOSKOWSKI: 9131420279. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE MARIUSZ KŁOSKOWSKI: 932936668.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ KŁOSKOWSKI
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE MARIUSZ KŁOSKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld