Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE M-POWER MIKOŁAJ KRÓLIKOWSKI - Mikołaj Królikowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mikołaj Królikowski (CEIDG)
Mikołaj Królikowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE M-POWER MIKOŁAJ KRÓLIKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-04-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DOLNA WALENIOWA 42, PL-85-435, OSÓWIEC. Główny zakres działalności Mikołaj Królikowski to Pozaszkolne formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu (PKD główne: 85.53.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE M-POWER MIKOŁAJ KRÓLIKOWSKI: 9531279318. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE M-POWER MIKOŁAJ KRÓLIKOWSKI: 091469312.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mikołaj Królikowski
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE M-POWER MIKOŁAJ KRÓLIKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.