Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LOOK-MAR ŁUKASZ MALINOWSKI - ŁUKASZ MALINOWSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-10-20
Działalność gospodarcza ŁUKASZ MALINOWSKI (CEIDG)
ŁUKASZ MALINOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LOOK-MAR ŁUKASZ MALINOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-03-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KSIĘCIA ADAMA JERZEGO CZARTORYSKIEGO 7/9/78, PL-42-202, CZĘSTOCHOWA. Główny zakres działalności ŁUKASZ MALINOWSKI to Pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LOOK-MAR ŁUKASZ MALINOWSKI: 9492041712. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LOOK-MAR ŁUKASZ MALINOWSKI: 52463289800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUKASZ MALINOWSKI
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LOOK-MAR ŁUKASZ MALINOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.