Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LECH Lech Smagalski - Lech Smagalski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Lech Smagalski (CEIDG)
Lech Smagalski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LECH LECH SMAGALSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-12-27 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOJSKA POLSKIEGO 16, PL-62-500, KONIN. Główny zakres działalności Lech Smagalski to Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.59.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego, sprzedaż hurtowa mebli biurowych, sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LECH LECH SMAGALSKI: 6650005258. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LECH LECH SMAGALSKI: 003740921.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Lech Smagalski
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LECH LECH SMAGALSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.