Zarząd firmy PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ELPROJ JACEK BEREZOWSKI - JACEK BEREZOWSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-03-28
Działalność gospodarcza JACEK BEREZOWSKI (CEIDG)
JACEK BEREZOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ELPROJ JACEK BEREZOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-11-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CELNA 14A, PL-46-050, TARNÓW OPOLSKI. Główny zakres działalności JACEK BEREZOWSKI to Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania (PKD główne: 74.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja elementów elektronicznych, produkcja elektronicznych obwodów drukowanych, produkcja elektrycznego sprzętu oświetleniowego, produkcja pozostałego sprzętu elektrycznego, sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego i inne. NIP PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ELPROJ JACEK BEREZOWSKI: 7541711182. REGON PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ELPROJ JACEK BEREZOWSKI: 38749529500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JACEK BEREZOWSKI
Więcej informacji o PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ELPROJ JACEK BEREZOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.