Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ELKA Elżbieta Grochowska - ELŻBIETA GROCHOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ELŻBIETA GROCHOWSKA (CEIDG)
ELŻBIETA GROCHOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE ELKA ELŻBIETA GROCHOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1994-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŚWIERKOWA 26, PL-89-300, WYRZYSK. Główny zakres działalności ELŻBIETA GROCHOWSKA to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, ruchome placówki gastronomiczne, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE ELKA ELŻBIETA GROCHOWSKA: 7641207336. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE ELKA ELŻBIETA GROCHOWSKA: 57015368200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ELŻBIETA GROCHOWSKA
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE ELKA ELŻBIETA GROCHOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.