Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EKOLAKIERNIE MATEUSZ SUCHCICKI - Mateusz Suchcicki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mateusz Suchcicki (CEIDG)
Mateusz Suchcicki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EKOLAKIERNIE MATEUSZ SUCHCICKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 43A, PL-59-600, DĘBOWY GAJ. Główny zakres działalności Mateusz Suchcicki to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EKOLAKIERNIE MATEUSZ SUCHCICKI: 6121772294. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EKOLAKIERNIE MATEUSZ SUCHCICKI: 020993385.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mateusz Suchcicki
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EKOLAKIERNIE MATEUSZ SUCHCICKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.