Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Centrum Motoryzacyjne Antoni Limanówka, Stefania Limanówka - Limanówka Stefania
Limanówka Stefania jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CENTRUM MOTORYZACYJNE ANTONI LIMANÓWKA, STEFANIA LIMANÓWKA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Limanówka Stefania jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CENTRUM MOTORYZACYJNE ANTONI LIMANÓWKA, STEFANIA LIMANÓWKA, która została założona 2003-01-21 i ma siedzibę przy TOPOLOWA 3A, PL-58-309, WAŁBRZYCH. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CENTRUM MOTORYZACYJNE ANTONI LIMANÓWKA, STEFANIA LIMANÓWKA zajmuje się konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CENTRUM MOTORYZACYJNE ANTONI LIMANÓWKA, STEFANIA LIMANÓWKA: 8862780738. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CENTRUM MOTORYZACYJNE ANTONI LIMANÓWKA, STEFANIA LIMANÓWKA: 89147352400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Limanówka Stefania
Pozostali członkowie zarządu
Antoni Limanówka |
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.