Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE CENTRO MIROSŁAW KARWEL DELIKATESY CENTRO - Mirosław Karwel, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mirosław Karwel (CEIDG)
Mirosław Karwel prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE CENTRO MIROSŁAW KARWEL DELIKATESY CENTRO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-07-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. 3 MAJA 15, PL-16-406, RUTKA-TARTAK. Główny zakres działalności Mirosław Karwel to Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE CENTRO MIROSŁAW KARWEL DELIKATESY CENTRO: 8441860776. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE CENTRO MIROSŁAW KARWEL DELIKATESY CENTRO: 790664828.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mirosław Karwel
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE CENTRO MIROSŁAW KARWEL DELIKATESY CENTRO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby