Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ARIANA MATUSZEWSKA - ARIANA MATUSZEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ARIANA MATUSZEWSKA (CEIDG)
ARIANA MATUSZEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ARIANA MATUSZEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-03-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA 7A, PL-96-200, RAWA MAZOWIECKA. Główny zakres działalności ARIANA MATUSZEWSKA to Sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ARIANA MATUSZEWSKA: 7731821732. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ARIANA MATUSZEWSKA: 36393524100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ARIANA MATUSZEWSKA
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ARIANA MATUSZEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.