Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ANNA SKABIAK - ANNA SKABIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA SKABIAK (CEIDG)
ANNA SKABIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ANNA SKABIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SŁONECZNY SAD 65, PL-72-002, DOŁUJE. Główny zakres działalności ANNA SKABIAK to Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.89.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ANNA SKABIAK: 8522451711. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ANNA SKABIAK: 36918572300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA SKABIAK
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ANNA SKABIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.