Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe,,Agroskład Bogusława Płuciennik - Bogusława Płuciennik, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Bogusława Płuciennik (CEIDG)
Bogusława Płuciennik prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE,,AGROSKŁAD BOGUSŁAWA PŁUCIENNIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-05-23 i ma swoją siedzibę pod adresem 61A, PL-97-438, WOLA WIĄZOWA. Główny zakres działalności Bogusława Płuciennik to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE,,AGROSKŁAD BOGUSŁAWA PŁUCIENNIK: 7691897478. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE,,AGROSKŁAD BOGUSŁAWA PŁUCIENNIK: 592144571.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bogusława Płuciennik
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE,,AGROSKŁAD BOGUSŁAWA PŁUCIENNIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.