Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe AGRO-WIP Paweł Wincenciak - Paweł Wincenciak, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-12-31
Działalność gospodarcza Paweł Wincenciak (CEIDG)
Paweł Wincenciak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE AGRO-WIP PAWEŁ WINCENCIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-03-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LESZKA BIAŁEGO 9, PL-88-400, ŻNIN. Główny zakres działalności Paweł Wincenciak to Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych (PKD główne: 46.75.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE AGRO-WIP PAWEŁ WINCENCIAK: 5621048477. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE AGRO-WIP PAWEŁ WINCENCIAK: 092367192.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paweł Wincenciak
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE AGRO-WIP PAWEŁ WINCENCIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby