Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe AGMAT Agnieszka Ludwisiak - Agnieszka Ludwisiak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Agnieszka Ludwisiak (CEIDG)
Agnieszka Ludwisiak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE AGMAT AGNIESZKA LUDWISIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GŁOGOWSKA 28, PL-59-160, RADWANICE. Główny zakres działalności Agnieszka Ludwisiak to Naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 95.31.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, działalność w zakresie fizjoterapii, naprawa blacharsko-lakiernicza oraz konserwacja pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE AGMAT AGNIESZKA LUDWISIAK: 5020118718. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE AGMAT AGNIESZKA LUDWISIAK: 38268525200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Ludwisiak
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE AGMAT AGNIESZKA LUDWISIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może