Firma PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE A U T O-A C O R D KAZIMIERZ KORDYLASIŃSKI w spadku
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe badania i analizy techniczne |
Działalność PKD:
Firma PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE A U T O-A C O R D KAZIMIERZ KORDYLASIŃSKI W SPADKU została założona 2001-03-29 i obecnie mieści się przy ŚREMSKA 1, PL-63-040, NOWE MIASTO NAD WARTĄ. Główna działalność firmy to badania i analizy techniczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, naprawa artykułów użytkowych, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa pojazdów samochodowych, obróbka metali i powłok, odzysk surowców wtórnych, pozostała działalność profesjonalna, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wspomagające transport, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby z gumy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE A U T O-A C O R D KAZIMIERZ KORDYLASIŃSKI w spadku (REGON 30137777200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.