Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlowe MARGIT - Mariusz Harasimowicz - Mariusz Harasimowicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Harasimowicz (CEIDG)
Mariusz Harasimowicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE MARGIT - MARIUSZ HARASIMOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-05-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RÓŻANA 13, PL-14-400, PASŁĘK. Główny zakres działalności Mariusz Harasimowicz to Sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.26.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE MARGIT - MARIUSZ HARASIMOWICZ: 5781014033. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE MARGIT - MARIUSZ HARASIMOWICZ: 17037170100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Harasimowicz
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE MARGIT - MARIUSZ HARASIMOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w