Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlowe Classic-Sport J.m.piotrowicz - Piotrowicz Janusz Piotr
Działalność firmy została zawieszona od 2025-06-01
Piotrowicz Janusz Piotr jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE CLASSIC-SPORT J.M.PIOTROWICZ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Piotrowicz Janusz Piotr jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE CLASSIC-SPORT J.M.PIOTROWICZ, która została założona 2002-06-24 i ma siedzibę przy UL. ADMIRALSKA 23, PL-83-010, ARCISZEWO. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE CLASSIC-SPORT J.M.PIOTROWICZ zajmuje się pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE CLASSIC-SPORT J.M.PIOTROWICZ: 5840252255. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE CLASSIC-SPORT J.M.PIOTROWICZ: 19277433300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotrowicz Janusz Piotr
Pozostali członkowie zarządu
| Marzena Piotrowicz |
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE CLASSIC-SPORT J.M.PIOTROWICZ
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.