Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlowe Caro R. I R. Niewczas - Niewczas Renata Anna
Niewczas Renata Anna jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE CARO R. I R. NIEWCZAS
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Niewczas Renata Anna jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE CARO R. I R. NIEWCZAS, która została założona 2002-04-16 i ma siedzibę przy UL. KWIATU PAPROCI 5, PL-05-830, STRZENIÓWKA. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE CARO R. I R. NIEWCZAS zajmuje się wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE CARO R. I R. NIEWCZAS: 6611031458. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE CARO R. I R. NIEWCZAS: 29067980500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Niewczas Renata Anna
Pozostali członkowie zarządu
| Robert Mirosław Niewczas |
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE CARO R. I R. NIEWCZAS
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.