Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BMB MAREK CZARKOWSKI - MAREK CZARKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK CZARKOWSKI (CEIDG)
MAREK CZARKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BMB MAREK CZARKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-12-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. 3 MAJA 61, PL-41-800, ZABRZE. Główny zakres działalności MAREK CZARKOWSKI to Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.52.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BMB MAREK CZARKOWSKI: 6481004982. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BMB MAREK CZARKOWSKI: 27232250800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK CZARKOWSKI
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BMB MAREK CZARKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.