Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlowe BAMBI & KOALA Małgorzata Stępniak - Małgorzata Stępniak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Stępniak (CEIDG)
Małgorzata Stępniak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BAMBI & KOALA MAŁGORZATA STĘPNIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem CICHA 5I, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności Małgorzata Stępniak to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja lodów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BAMBI & KOALA MAŁGORZATA STĘPNIAK: 5961001144. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BAMBI & KOALA MAŁGORZATA STĘPNIAK: 21019427200000.Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Największe centrum inżynieryjne Google'a w UE jest w Polsce. I jeszcze urośnie
Magdalena Kotlarczyk, szefowa Google'a w Polsce, mówi o skokowym wzroście liczby pracowników polskiego oddziału, tworzonych u nas globalnych rozwiązaniach i zmianach spowodowanych przez rozwój
Od pomysłu do kontraktora armii. Iceye wchodzi do pierwszej ligi firm high tech
Polsko-fiński producent satelitów zbroi się w kontrakty i coraz śmielej myśli o giełdzie. Z jego technologii korzystają armie z trzech kontynentów. W przyszłym roku chce wynieść na orbitę 50
UKNF wesprze walkę o uczciwe wykupy na GPW
UKNF poparł Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Proponuje zmiany w przymusowym wykupie akcji spółek giełdowych. Nowe zasady - z progiem 90 proc. i ceną z wezwania - mają lepiej chronić