Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Handlowe Artex - Charzyński Stanisław, prezes zarządu
Charzyński Stanisław jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ARTEX
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Charzyński Stanisław jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ARTEX, która została założona 2002-11-08 i ma siedzibę przy NAPOLEOŃSKA 100, PL-06-500, MŁAWA. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ARTEX zajmuje się działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową żywności, napojów i wyrobów tytoniowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych, sprzedaż hurtowa napojów bezalkoholowych, sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych, transport drogowy pasażerski inny niż rozkładowy, transport drogowy towarów i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ARTEX: 5691719445. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ARTEX: 13092307200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Charzyński Stanisław
Pozostali członkowie zarządu
Elżbieta Charzyńska | wiceprezes zarządu | |
Sławomir Paweł Kobyliński | członek zarządu |
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ARTEX
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ubywa biur do wynajęcia w Warszawie. Czynsze zaczęły rosnąć
W tym roku więcej powierzchni biurowych będzie wycofanych z rynku niż powstanie nowych. W przyszłym deweloperzy jeszcze bardziej zwolnią. Dopiero w 2027 r. oddadzą do użytku większe budynki.

Europa Środkowa już nie błyszczy, Polska jeszcze tak
Kolejne kraje naszego regionu wpadają w stagnację, Polsce udaje się tego uniknąć. Co daje nam przewagę i czy da się ją utrzymać?

Polanex uszyje ekskluzywne koszule na swój rachunek
Własna marka i sklep internetowy mają pomóc jednej z najstarszych firm odzieżowych w Polsce w powrocie na modowy szczyt. Nadal będzie też pracować dla znanych światowych brandów.