Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE Adrian Lewandowski - Adrian Lewandowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Adrian Lewandowski (CEIDG)
Adrian Lewandowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ADRIAN LEWANDOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-09-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WILLOWA 40, PL-96-200, RAWA MAZOWIECKA. Główny zakres działalności Adrian Lewandowski to Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw (PKD główne: 46.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa następująca po zbiorach, produkcja papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ADRIAN LEWANDOWSKI: 8351410437. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ADRIAN LEWANDOWSKI: 10024882000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adrian Lewandowski
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ADRIAN LEWANDOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.