Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodno-Ściekowej Gea-Nova - Paca Zenon Kazimierz, prezes zarządu
Paca Zenon Kazimierz jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ GEA-NOVA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Paca Zenon Kazimierz jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ GEA-NOVA, która została założona 2001-11-29 i ma siedzibę przy UL. LEŚNA 1, PL-05-860, JÓZEFÓW. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ GEA-NOVA zajmuje się odprowadzanie i oczyszczanie ścieków. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja gazów technicznych, produkcja wyrobów nożowniczych, sztućców, narzędzi i wyrobów metalowych ogólnego przeznaczenia, naprawa, konserwacja i instalowanie maszyn i urządzeń, wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną, gaz, parę wodną i powietrze do układów klimatyzacyjnych, pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ GEA-NOVA: 5290009057. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ GEA-NOVA: 011541641.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paca Zenon Kazimierz
Pozostali członkowie zarządu
Karolina Bieżuńska | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ GEA-NOVA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.