Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej I Mieszkaniowej W Sandomierzu - Sołtyk Piotr Wojciech, prezes zarządu
Sołtyk Piotr Wojciech jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W SANDOMIERZU
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Sołtyk Piotr Wojciech jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W SANDOMIERZU, która została założona 2002-12-31 i ma siedzibę przy PRZEMYSŁOWA 12, PL-27-600, SANDOMIERZ. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W SANDOMIERZU zajmuje się odprowadzanie i oczyszczanie ścieków. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja nawozów i związków azotowych, pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody, zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W SANDOMIERZU: 8640002549. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W SANDOMIERZU: 830338452.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sołtyk Piotr Wojciech
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W SANDOMIERZU
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.