Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Sulphur Zdrój Exim - Krawczyk Beata, prezes zarządu
Krawczyk Beata jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO FARMACEUTYCZNE SULPHUR ZDRÓJ EXIM
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Krawczyk Beata jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO FARMACEUTYCZNE SULPHUR ZDRÓJ EXIM, która została założona 2019-07-01 i ma siedzibę przy UL. BOHATERÓW WARSZAWY 116A, PL-28-100, BUSKO-ZDRÓJ. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO FARMACEUTYCZNE SULPHUR ZDRÓJ EXIM zajmuje się produkcja leków i pozostałych wyrobów farmaceutycznych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja mydła i detergentów, środków myjących i czyszczących, produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych, produkcja podstawowych substancji farmaceutycznych, sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków, sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO FARMACEUTYCZNE SULPHUR ZDRÓJ EXIM: 6551978561. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO FARMACEUTYCZNE SULPHUR ZDRÓJ EXIM: 383764373.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krawczyk Beata
Pozostali członkowie zarządu
Sławomir Grzegorz Szymański | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO FARMACEUTYCZNE SULPHUR ZDRÓJ EXIM
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby