Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe Maksbud - Miniuk Joanna Emilia, prezes zarządu
Miniuk Joanna Emilia jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO MOSTOWE MAKSBUD
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Miniuk Joanna Emilia jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO MOSTOWE MAKSBUD, która została założona 2004-01-13 i ma siedzibę przy MICKIEWICZA 183, PL-17-100, BIELSK PODLASKI. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO MOSTOWE MAKSBUD zajmuje się roboty związane z budową dróg i autostrad. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: wydobywanie żwiru, piasku, gliny i kaolinu, produkcja masy betonowej prefabrykowanej, roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, przygotowanie terenu pod budowę i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO MOSTOWE MAKSBUD: 5430201086. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO MOSTOWE MAKSBUD: 008126918.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Miniuk Joanna Emilia
Pozostali członkowie zarządu
Mateusz Stanisław Gudra | członek zarządu, dyrektor do spraw technicznych | |
Joanna Leoniuk | członek zarządu, dyrektor do spraw ekonomicznych |
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO MOSTOWE MAKSBUD
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby