Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA WODNEGO I DROGOWEGO ALWA REX ADAM PORCZ - ADAM PORCZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM PORCZ (CEIDG)
ADAM PORCZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA WODNEGO I DROGOWEGO ALWA REX ADAM PORCZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-02-20 i ma swoją siedzibę pod adresem SZCZYGŁÓW 17B, PL-44-200, RYBNIK. Główny zakres działalności ADAM PORCZ to Wynajem i dzierżawa samochodów ciężarowych (PKD główne: 77.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, roboty budowlane specjalistyczne w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA WODNEGO I DROGOWEGO ALWA REX ADAM PORCZ: 6422357176. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA WODNEGO I DROGOWEGO ALWA REX ADAM PORCZ: 27382661300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM PORCZ
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA WODNEGO I DROGOWEGO ALWA REX ADAM PORCZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.