Firma Przedsiębiorstwo Budownictwa Mieszkaniowego MARKA ANDRZEJ STANKOWSKI
Ocena | |||
Główna działalnośc | Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych |
Działalność PKD:
Firma PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO MARKA ANDRZEJ STANKOWSKI została założona 1991-12-05 i obecnie mieści się przy UL. HENRYKA SIENKIEWICZA 31, PL-99-100, ŁĘCZYCA. Główna działalność firmy to roboty budowlane budynków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują roboty budowlane dróg i autostrad, roboty budowlane obiektów inżynierii lądowej, roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, usługi architektoniczne i inżynieryjne, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wyroby z tworzyw sztucznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Przedsiębiorstwo Budownictwa Mieszkaniowego MARKA ANDRZEJ STANKOWSKI (REGON 47264931500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.