Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Transportowe Edmund Leś - Edmund Leś, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Edmund Leś (CEIDG)
Edmund Leś prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO HANDLOWO TRANSPORTOWE EDMUND LEŚ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1986-06-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LUDWIKA SOLSKIEGO 14A, PL-32-800, BRZESKO. Główny zakres działalności Edmund Leś to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, transport drogowy towarów i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO HANDLOWO TRANSPORTOWE EDMUND LEŚ: 8690001629. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO HANDLOWO TRANSPORTOWE EDMUND LEŚ: 850056028.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Edmund Leś
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO HANDLOWO TRANSPORTOWE EDMUND LEŚ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld