Firma Przedsiębiorstwo Budowlane Pb
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja, bieżnikowanie i regenerowanie opon z gumy oraz produkcja dętek |
Działalność PKD:
Firma PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE PB została założona 2002-11-21 i obecnie mieści się przy SZPROTAWSKA 3-5, PL-53-617, WROCŁAW. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje elementy i obwody drukowane, elektroniczne, maszyny ogólnego przeznaczenia, maszyny ogólnego przeznaczenia, nadawanie programów radiofonicznych, ochrona (bez systemów bezpieczeństwa), produkcja instrumentów optycznych, produkcja instrumentów pomiarowych, produkcja sprzętu (tele)komunikacyjnego, produkcja sprzętu elektronicznego, produkcja sprzętu gospodarstwa domowego, przewody izolowane, sprzęt instalacyjny, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, transport lotniczy towarów i kosmiczny, transport wodny śródlądowy towarów, tłumaczenia, wspomagające transport, wyroby z gumy, wyroby z tworzyw sztucznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-12-02.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Przedsiębiorstwo Budowlane Pb (REGON 93300813700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld