Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Budowlane Kombud Marek Koriat I Zbigniew Koriat - Koriat Marek
Koriat Marek jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KOMBUD MAREK KORIAT I ZBIGNIEW KORIAT
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Koriat Marek jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KOMBUD MAREK KORIAT I ZBIGNIEW KORIAT, która została założona 2002-02-12 i ma siedzibę przy LUBCZYKOWA 12, PL-81-589, GDYNIA. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KOMBUD MAREK KORIAT I ZBIGNIEW KORIAT zajmuje się roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja drzwi i okien z tworzyw sztucznych, produkcja wyrobów budowlanych z betonu, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KOMBUD MAREK KORIAT I ZBIGNIEW KORIAT: 5860020134. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KOMBUD MAREK KORIAT I ZBIGNIEW KORIAT: 190251022.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Koriat Marek
Pozostali członkowie zarządu
Zbigniew Koriat |
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KOMBUD MAREK KORIAT I ZBIGNIEW KORIAT
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.