Zarząd firmy Prywatnego Transportu Samochodowego Bus - Olszak Stanisław, prezes zarządu
Olszak Stanisław jest w zarządzie KRS PRYWATNEGO TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO BUS
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Olszak Stanisław jest również w zarządzie PRYWATNEGO TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO BUS, która została założona 2001-09-18 i ma siedzibę przy PRUSA 8-21, PL-20-064, LUBLIN. KRS PRYWATNEGO TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO BUS zajmuje się wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: handel hurtowy, handel detaliczny, transport lądowy oraz transport rurociągowy, transport drogowy pasażerski rozkładowy, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany i inne. NIP PRYWATNEGO TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO BUS: 7122693812. REGON PRYWATNEGO TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO BUS: 432305156.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Olszak Stanisław
Pozostali członkowie zarządu
Ireneusz Lenartowicz | skarbnik | |
Michał Wieleba | zastępca prezesa zarządu | |
Krzysztof Błaszczyk | członek zarządu | |
Adam Grzywa | członek zarządu |
Więcej informacji o PRYWATNEGO TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO BUS
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby