Zarząd firmy PRYWATNA PRAKTYKA PSYCHOLOGICZNA MARTYNA GOŁATA - MARTYNA GOŁATA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARTYNA GOŁATA (CEIDG)
MARTYNA GOŁATA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRYWATNA PRAKTYKA PSYCHOLOGICZNA MARTYNA GOŁATA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SŁUŻBY POLSCE 174, PL-02-784, WARSZAWA. Główny zakres działalności MARTYNA GOŁATA to Działalność psychologiczna i psychoterapeutyczna, z wyłączeniem lekarskiej (PKD główne: 86.93.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych, działalność wspomagająca edukację, pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób z zaburzeniami psychicznymi lub uzależnieniami, pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP PRYWATNA PRAKTYKA PSYCHOLOGICZNA MARTYNA GOŁATA: 5562568665. REGON PRYWATNA PRAKTYKA PSYCHOLOGICZNA MARTYNA GOŁATA: 34040297900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARTYNA GOŁATA
Więcej informacji o PRYWATNA PRAKTYKA PSYCHOLOGICZNA MARTYNA GOŁATA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych