Firma PRYWATNA FIRMA HANDLOWA (nazwa skrót. PFH) Wojciech Zalewski
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała działalność wydawnicza |
Działalność PKD:
Firma PRYWATNA FIRMA HANDLOWA (NAZWA SKRÓT. PFH) WOJCIECH ZALEWSKI została założona 1989-04-02 i obecnie mieści się przy UL. ADAMA MICKIEWICZA 56, PL-17-100, BIELSK PODLASKI. Główna działalność firmy to wydawanie książek i periodyków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, badania i analizy jakości żywności, fotografia, nadawanie programów radiofonicznych, naprawa komputerów i urządzeń, poligrafia i drukarstwo, przetwarzanie danych i hostingowe, reprodukcja zapisanych nośników informacji, różny usługi indywidualne, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż komputerów i oprogramowania, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, tłumaczenia, usługi reklamowe, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, wydawanie oprogramowania, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PRYWATNA FIRMA HANDLOWA (nazwa skrót. PFH) Wojciech Zalewski (REGON 05021104000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje

Od arogancji do dialogu. Jak możesz nauczyć się słuchać?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak łatwo władza może zaślepić, sprawiając, że lekceważymy zdanie tych, którzy od nas zależą?