Zarząd firmy PROTO-TECH ENGINEERING KRZYSZTOF REPS - KRZYSZTOF REPS, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF REPS (CEIDG)
KRZYSZTOF REPS prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PROTO-TECH ENGINEERING KRZYSZTOF REPS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-06-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GENERAŁA STEFANA GROTA-ROWECKIEGO 2C64, PL-22-100, CHEŁM. Główny zakres działalności KRZYSZTOF REPS to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku, naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania i inne. NIP PROTO-TECH ENGINEERING KRZYSZTOF REPS: 5631749939. REGON PROTO-TECH ENGINEERING KRZYSZTOF REPS: 061422080.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF REPS
Więcej informacji o PROTO-TECH ENGINEERING KRZYSZTOF REPS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby